10 saker att älska

1. Att jag har världens finaste människor omkring mig. Jag är omgiven av världens bästa klass och skola, världens bästa kompisar och världens bästa gym.

2. Att jag har 3 osedda Desperate housewives avsnitt som bara väntar på mig.

3. Min kropp sammarbetar äntligen med mig och just nu känns det som jag skulle orka precis vad som helst.

4. "Heejdå Matte B. Jag kommer alltid älska dig, men det känns som att vi borde ha lite tid ifrån varandra... "

5. Träningsvärken i mina triceps.

6. Att engelskan är inställd imorgon.

7. Jag fick skriva V.S.B på nationela provet idag. (Och inte FML)

8. Låten "Lets get it loud" på Bodystepen. (Och fire, determinate, comander, tribla dance osv)

9. Träningslinnen med inbyggd sport-bh

10. Att jag är så jäkla kär i livet.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, har frågestund igång nu och skulle vara jätte kul om du ställde en fråga! :D Kram!!



http://tomson.blogg.se/2012/february/nu-drar-fragestunden-igang.html

2012-02-21 @ 10:08:30
URL: http://tomson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0