Fina, fina gymmet

Idag är det söndag. Tänkte om någon hade missat det. Söndagar är min absoluta favorit träningsdag, men eftersom att jag har ont i halsen (OCH foten) så vilar jag idag. Problemet är att jag saknar gymmet. Och om jag ska vara ärligt tror jag att jag har en lite speciell relation till mitt gym...
  • Jag drömmer mardrömar om att det har stängt igen för gott och vaknar helt kallsvettig
  • Jag älskar hur det luktar där och varje gång jag kommer in tar jag ett djupt andetag och bara...luktar
  • Jag vill inte flytta till Karlstad eftersom att mitt gym ligger här hemma
  • Jag tycker, på riktigt, att det är den bästa platsen i hela Sverige.
Så. Säg att ni är likadana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0