To be strong enough to defend myself

Jobbig dag idag. Vet egentligen inte varför. Träningen var tråkig(?). Body Combat. Instruktören var ur takt mesta dels av passet vilket gjorde det hela jäkligt jobbigt. Egentligen är ju onsdagar vilodag, men är man på dåligt humör så är man. Trodde verkligen att det skulle bli bättre av att fjantboxas lite, men nej. Inte idag.
Imorgon bitti är det körlektion som står på schemat. Just nu känner jag mig minst sagt otaggad. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen och ligga kvar där. Step & Bodypumen får väl rädda mig imorgon som de har räddat mig så många gånger förut. Helt ärligt. Hur skulle jag ha klarat mig utan Les Mills och de för jäkla underbara passen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0