"Ikväll ska ni ligga precis som ni vill. Hur tycker ni att det är skönt?"

Ikväll har jag stått som en solkrigare, hund och som ett träd. Ett träd i storm, men ändå ett träd. ( Och nej, det var inte sexställingar.) (Tyvärr.) Jag har nämligen varit på Bodybalance (Ett les mills-pass som är en blandning av yoga, Thi chi och pilates). Det var mycket jobbigare än vad jag trodde, fast det säger inte så mycket, men vad svårt det var! Man skulle göra grejer som var totalt fysiskt omöjliga och böja kroppen på alla möjliga sätt. Och nu är jag otroligt trött på att andas. In och ut skulle vi andas. Hela tiden. Nehe, det säger du?, tänkte jag då. Aja, det var rätt kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0