Så vad händer på bussen då?

När jag kliver på bussen så är det bara ett par sätten som är lediga. Så där sätter jag mig. Problemet är att den innersta stolen bara hänger. Alltså så ligger den ner och inte går att fästa där uppe. Jag sätter mig på ytterplatsen och vi åker. När bussen stannar vid universitetet ska självklart halva världen på bussen och tillsist frågar en kille om han kan sitta bredvid mig." Ja, vill du ligga?" är det första jag säger. Smart. Sen när jag skulle flytta in (han vill inte ligga) så böjer jag mig ner för att ta upp mina grejer. Det hade ju inte varit så farligt om det inte vore för att jag hade dragit ner dragkedjan där bak på rumpan.... Och de hade ju varit mindre farligt om jag hade haft lämpliga trosor, så att säga.



Stolen jag sitter på

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0