Som salt i såren hade de ingen currysås på Subway

Vilken otur jag har haft idag. Jag påbörjade min resa hem vid 14:30. Jag skulle ta bussen in till stan och sedan ta tåget hem. Mycket smidigt, om det inte hade varit för att tåget först var 30 minuter sent. Sen 40 minuter sent. Sen 50 minuter sent. Och slutligen 60 minuter sent. När jag äntligen kommer hem till station, så sätter jag mig i bilen och ska brumma iväg hem. Vad tror ni händer? Jo, bilen startar inte.
Vilken otur jag har haft idag. Jag påbörjade min resa hem vid 14:30. Jag skulle ta bussen in till stan och sedan ta tåget hem. Mycket smidigt, om det inte hade varit för att tåget först var 30 minuter sent. Sen 40 minuter sent. Sen 50 minuter sent. Och slutligen 60 minuter sent. När jag äntligen kommer hem till station, så sätter jag mig i bilen och ska brumma iväg hem. Vad tror ni händer? Jo, bilen startar inte.
Men trots allt är jag väldigt glad idag.

Trots allt är jag väldigt glad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0