Tack iPhone för att du finns

Efter skolan skulle jag gå till stan, införskaffa lite födelsedagspresenter och sen ta halv 4-tåget hem. MEN när jag var på stan så fick jag reda på att tåget var jättesent. Då gäller det att handla snabbt. Ska jag vara kvar på stan eller ska chansa på att hinna med 15:10 bussen hem när klockan är 15:06? Jag väljer det senare alternativet och får ta en löpprunda igenom halva Karlstad och jag hinner till station till 15:10. Tror ni inte att dom har tagit bort min buss? Så nu sitter jag på en annan buss och hoppas hitta min buss på vägen.

Historien om vad som händer på denna buss kommer i nästa inlägg. Ni vill veta. Jag lovar.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2644918/images/2012/pic_186152680.jpg" class="image">

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0